| |
|
Hodnocení informačních systémů.
Matuška, Marian ; Kuchař, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením informačních systémů a to z několika pohledů. Prvním pohledem je obecné hodnocení informačních systémů z pohledu zákazníka při výběru nebo užití informačního systému. Druhým pohledem je hodnocení vlastního informačního systému výrobcem systému. Průnikem obou pohledů je snaha mít kvalitní informační systém.
|
| |
|
Smluvní vztahy mezi poradenskou společností a klientem
Brosková, Karolína ; Plíva, Stanislav (vedoucí práce) ; Horáček, Tomáš (oponent)
Název práce: Smluvní vztahy poradenské společnosti a klienta Autor: Karolína Brosková Cílem této práce bylo analyzovat smluvní vztahy mezi poradenskou společností a jejími klienty. Důvodem vypracování tohohle tématu je vzrůstající počet poradenských společností podnikajících v České republice. Potažmo neexistence explicitní úpravy těchto vztahů v českém právním pořádku. Práce je členěna na dvě hlavní části, každá z nich popisuje různé aspekty management consultingu. První část je dále rozdělena na tři kapitoly. Kapitola první definuje základní ekonomické i právní pojmy spojené s management consultingem. Popisuje stručně vývoj jeho historie a nastiňuje typologii management consultingu. Kapitola druhá je věnována subjektům smluvního vztahu a ve třetí kapitole je řešena otázka režimu smluvního vztahu. Druhá část práce nazvaná "Poznatky a problémy při výkonu poradenské činnosti" se zaměřuje na analýzu relevantní právní úpravy v kombinaci s praktickými ukázkami v minulosti uzavřených smluv. Tato část je také dále členěna na dvě kapitoly. Kapitola první pojednává o subsumci smlouvy o poradenské činnosti pod některý ze zákonných smluvních typů (smlouva o dílo, mandátní smlouva), zatímco kapitola druhá je zaměřena na praktické otázky obsahu smlouvy o poskytování poradenské činnosti. Závěry jsou nastíněny...
|
| |
| |
|
Řešení krize u dětí a mladistvých prostřednictvím telefonické krizové intervence
ŠŤÁHLAVSKÁ, Jana
Práce se zabývá dětskou krizí a jejím řešením formou telefonické krizové intervence. Zaměřuje se na problematiku krize, její příčiny a průběh. Telefonickou krizovou intervenci charakterizuje z hlediska nejdůležitějších aspektů. Blíže se zaměřuje na zásady a strukturu vedení hovoru a seznamuje s důvody, které děti vedou k tomu, aby kontaktovaly linky důvěry. Součástí práce je problematika etických dilemat, se kterou se pracovníci linek důvěry potýkají. Závěrem popisuje průběh hovoru s dítětem které se nachází v obtížné životní situaci.
|
|
Smluvní vztahy mezi poradenskou společností a klientem
Brosková, Karolína ; Plíva, Stanislav (vedoucí práce) ; Horáček, Tomáš (oponent)
Název práce: Smluvní vztahy poradenské společnosti a klienta Autor: Karolína Brosková Cílem této práce bylo analyzovat smluvní vztahy mezi poradenskou společností a jejími klienty. Důvodem vypracování tohohle tématu je vzrůstající počet poradenských společností podnikajících v České republice. Potažmo neexistence explicitní úpravy těchto vztahů v českém právním pořádku. Práce je členěna na dvě hlavní části, každá z nich popisuje různé aspekty management consultingu. První část je dále rozdělena na tři kapitoly. Kapitola první definuje základní ekonomické i právní pojmy spojené s management consultingem. Popisuje stručně vývoj jeho historie a nastiňuje typologii management consultingu. Kapitola druhá je věnována subjektům smluvního vztahu a ve třetí kapitole je řešena otázka režimu smluvního vztahu. Druhá část práce nazvaná "Poznatky a problémy při výkonu poradenské činnosti" se zaměřuje na analýzu relevantní právní úpravy v kombinaci s praktickými ukázkami v minulosti uzavřených smluv. Tato část je také dále členěna na dvě kapitoly. Kapitola první pojednává o subsumci smlouvy o poradenské činnosti pod některý ze zákonných smluvních typů (smlouva o dílo, mandátní smlouva), zatímco kapitola druhá je zaměřena na praktické otázky obsahu smlouvy o poskytování poradenské činnosti. Závěry jsou nastíněny...
|
|
Hodnocení informačních systémů.
Matuška, Marian ; Kuchař, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením informačních systémů a to z několika pohledů. Prvním pohledem je obecné hodnocení informačních systémů z pohledu zákazníka při výběru nebo užití informačního systému. Druhým pohledem je hodnocení vlastního informačního systému výrobcem systému. Průnikem obou pohledů je snaha mít kvalitní informační systém.
|
|
Analýza činnosti personální agentury
Vargovčíková, Jana ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou činnosti personální agentury. Její obsah je rozdělen do tří kapitol. První kapitola se věnuje vymezení personální agentury. Je zde vysvětlen pojem zprostředkování zaměstnání a jeho formy, vývoj agentur práce v České republice, vztahy mezi subjekty personální agentury a rozdíly mezi personální agenturou a agenturou práce. Druhá kapitola pojednává o charakteristikách personální agentury. V této kapitole jsou především zmíněny poskytované služby personálních agentur, výhody a nevýhody využití personálních agentur pro zaměstnavatele a analýza činností konzultanta v personální agentuře, mezi které patří zejména obchodní a personální činnost. Poslední kapitola se věnuje konkrétní personální agentuře Žirafa.cz. Je zde uvedeno fungování personální agentury, služby, které společnost nabízí, využívané metody získávání a výběru uchazečů a vlastní průzkum zveřejněný prostřednictvím tištěného dotazníku ve společnosti Žirafa.cz. Dotazník je sestaven tak, aby bylo možné zjistit hodnocení a spokojenost respondentů se společností Žirafa.cz a s jejími konzultanty. Součástí bakalářské práce jsou i návrhy a zhodnocení, které by mohly přispět k efektivnějšímu fungování společnosti.
|